AMR 1

de georgeodae

O zi. Doar una singură până la marele eveniment al anului. Red Hot Chili Peppers, live in Bucharest. E ceva timp de când îi aștept pe băieții ăștia prin eterna și fascinanta Românie. Cam de când am început să-i ascult mai mult și m-am prins eu ce cântă, ce vor să exprime ș.a.m.d.  De 8 luni, de când s-au pus în vânzare bilete, am stat și m-am zgâiat la calendar în fiecare zi până la începutul lunii august. Stăteam, mai ales când aveam ceva extrem de important de făcut, și mă gândeam cum o să fie la concert, ce or să cânte, cum va fi cu noul chitarist, dacă se va ridica la nivelul lui Frusciante (păi, ar trebui să se ridice pentru că a fost elevul lui, nu?). Am văzut pe diverse bloguri și conturi de twitter multă lume care își exprimă dorințele, în ceea ce privește cântecele pe care le vor prezenta pe Arena Națională. Părerea mea ar fi că, la fel ca Linkin Park, cei care anul ăsta și-au făcut pentru prima dată apariția pe meleagurile mioritice, vor cânta șlagărele cu care au fost consacrați. Și cei de la LP au cântat cele mai cunoscute melodii ale lor, ca să satisfacă publicul dornic de melodiile de pe Meteora sau Hybrid Theory. Dar, desigur, fiind un concert de prezentare al albumului „I’m with you”, ne vor încânta și cu câteva melodii de-acolo.

La concertul ăsta voi încerca din nou metoda de la SummerWell. Nu voi căuta concerte recente de-ale lor sau vreun playlist din concertele anterioare. Vreau să fiu surprins, să nu știu la ce să mă aștept. Să nu știu ce melodii or să cânte sau cum o să fie spectacolul.

Încă puțin și mi-am mai împlinit încă un vis.

